Wednesday 30 March 2011

TIADA ALASAN

~SALAM TO ALL FAMILY~

Mataku sudah mulai layu dan fikiran semakin diawang-awangan. Aku semakin blur dengan kerja yang belambak-lambak, es0k nak kena hantar rep0rt kat lecturer tapi itu bukan alasan untuk aku mengalah. Perjuangan harus diteruskan bt0l tak?? huhuhu.
   Tiada alasan untuk aku terus hanyut dibuai mimpi indah sedangkan bala sedang menanti. Mana tak bala yang menanti, rep0rt yang nak kena hantar gr0up rep0rt tue. Kalau aku tak dapat siapkan part aku mesti ia akan menjejaskan kawan-kawan lain. Come on Chill, kau mesti b0leh punya. Jangan mengalah walaupun mata hampir pejam terlena.Banyak kerja laa plak sem nie. Aku p0wn naek pening dengan masalah yang sering saja timbul. Kenapa aku diberi ujian sebegini. Adakah salah satu cara untuk menguji kesabaranku untuk terus melangkah diatas muka bumi ini.
   Aku harap dengan ujian-MU ini, akan memberi pengajaran berguna dimasa mendatang. Chill jangan biarkan diri engkau terus dibuai angan-angan yang bisa membinasakanmu. Mungkin ceritera aku agak membosankan tapi aku harap akan ada orang yang membaca dan tolong memberikan sedikit nasihat untuk diri ini.


Aku rasa mata p0wn semakin berat dengan kerja yang menambun, cukup laaa sampai sini dulu eaaa..esok kite ceritera lagi.. Gud nite sume, Oyasuminasai.

 -SEKIAN WASSALAM-  

No comments:

Post a Comment