Sunday 27 March 2011

BERMULANYA SEBUAH LEMBARAN CERITERA

~SALAM TO ALL FAMILY~

Akhirnya dapat juga ku membuat blog yang lebih selese ku panggil "e-diary"..huhuhu. Kenapa e-diaryku dinamakan Ceritera Semanis Kurma, mungkin ada yang nak tahu. So, nama tue aku bagi sebab aku tertarik pada buah kurma tue sendiri. Walaup0n kita tengok warne buah tue macam tak besh tapi rasa kemanisannya sangat laa besh dan khasiat die p0wn banyak. Aku cube mengaplikasikan nama blog nie dengan hidup aku, supaya jangan pandang orang pada luaran sahaja kerana manusia ada kelebihan masing-masing. Dan tujuan aku membuat e-diary nie adalah lebih kepada perkongsian idea, pengalaman, ilmu dan macam-macam laaa. Hope ade la orang-orang yang akan berkongsi dengan aku, maklum laa orang baru dalam dunia blogger nie. Aku akan panggil follower dengan panggilan 'family' sebab bagi aku kite semua adalah 1 family dan tak salahkan kalau kita sume berk0ngsi apa yang kita rasa lebih sebab sumua tue bukan kita yg punye. Macam orang-orang yang puteh ckp 'shearing is caring'..huhuhu. lagi p0wn buat pe laa nk dew follower ramai-ramai tapi kalau tak dew yang nak bace post kite. kalau panggilan family tue bunyinye lebih mesra laa kan..hihihi
                                   
                                     


Untuk post yang pertama, aku rasa cukup kat cini dlu k0wt..nanti kalau ade ceritera baru aku akan cite lagi. Hope k0wank sudi laa singgah di e-diary aku nie & salam perkenalan to family(follower).Kalo ada pertanyaan yang mungkin kita boleh k0ngsikan sila laa k0men..

                                                                                                                       -SEKIAN WASSALAM-                                   

       

No comments:

Post a Comment